مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 03:052020-05-22سياسي

پرونده آونگان هنوز بسته نشده/هپکو در شرایط ورشکستگی قرار ندارد


مدیرکل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه، در دادگستری کل استان مرکزی گفت: شرکت هپکو با وجود مشکلات زیاد، هنوز پرونده ای به صورت کلی در دادگستری ندارد و در شرایطی قرار نگرفته است که میزان بدهی او از میزان دارایی اش پیشی بگیرد و در واقع خوشبختانه هپکو در .

- ایسنا/مرکزی مدیرکل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه، در دادگستری کل استان مرکزی گفت: شرکت هپکو با وجود مشکلات زیاد، هنوز پرونده ای به صورت کلی در دادگستری ندارد و در شرایطی قرار نگرفته است که میزان بدهی او از میزان دارایی اش پیشی بگیرد و در واقع خوشبختانه هپکو در شرایط ورشکستگی قرار ندارد.

جحت الله درودگر در گفت و گو با ایسنا در خصوص پرونده های اداره تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه در دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در سال جاری پرونده های جدید متعلق به شرکت و اشخاص حقوقی وارد نشده است، فقط یک پرونده متعلق به یک شخص حقیقی است که اعلام ورشکستگی کرده است که البته مربوط به اواخر سال گذشته است و ارتباطی به شیوع بیماری کرونا و ورشکستگی این شخص ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود پنج پرونده ورشکستگی صنایع در اداره در دست بررسی است، این پرونده ها را متعلق به شرکت هایی همچون آونگان اراک، شفاف صنایع، حدید آلومینیوم، البرز آلومینیوم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده آونگان هنوز بسته نشده/هپکو در شرایط ورشکستگی قرار ندارد

پرونده آونگان هنوز بسته نشده/هپکو در شرایط ورشکستگی قرار ندارد