مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 00:352020-05-22اقتصادي

کشف 4 محموله پوشاک قاچاق در خدابنده


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 4 محموله پوشاک قاچاق در خدابنده خبر داد و گفت: پرونده خارج از نوبت در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

- مرتضی ممیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته چهار محموله پوشاک قاچاق در شهرستان خدابنده از یک دستگاه کامیون و سه دستگاه سواری کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه محموله کشف شده شامل 4 هزار ثوب انواع پوشاک است، گفت: ارزش محموله های کشف شده در حدود 7 میلیارد ریال است.

وی همچنین از کشف احتکار لوازم خانگی در زنجان خبر داد و افزود: در پی بازرسی های مشترک تعزیرات حکومتی با سازمان صمت از یک واحد مسکونی احتکار لوازم خانگی کشف شد.

ممیزی با اشاره به اینکه لوازم خانگی کشف شده دارای ارزش 5 میلیارد ریالی است، اضافه کرد: کالاها در محل کشف شده توقیف شد و پرونده مربوط به آن در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به برخورد جدی تعزیرات حکومتی با متخلفان و محتکران بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که کشور با آن مواجه است و تاثیر منفی احتکار و قاچاق بر آن، از همین رو با متخلفان این حوزه به جدیت برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 محموله پوشاک قاچاق در خدابنده

کشف 4 محموله پوشاک قاچاق در خدابنده