مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 00:352020-05-22سياسي

تفاهم نامه شهرداری مشهد و دادگستری؛ از ابهام تا توضیح عضو شورا و یک سوال جدید


مفاد تفاهم نامه شهرداری مشهد و دادگستری خراسان رضوی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یکی دو هفته ای است در فضای مجازی منتشر و سر و صداهایی ایجاد کرده که نیازمند شفاف سازی از سوی مسؤولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، چندی پیش بود که مفاد تفاهم نامه ای بین شهرداری مشهد و دادگستری خراسان رضوی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در فضای مجازی منتشر و واکنش هایی را به همراه داشت.

سند منتشره ادعا کرده این تفاهم نامه در خصوص جابجایی مجتمع قضایی ویژه شهرسازی و فضای مجازی از ساختمان واقع در بلوار 17 شهریور به ساختمان واقع در خیابان ابن سینا است که آن ساختمان تحت مالکیت شهرداری مشهد است که تجهیزاتی نیز برای آن فراهم خواهد ساخت.

انتقادات مطرح شده از سوی فعالان فضای مجازی به این اشاره دارد که چرا در این تفاهم نامه شهرداری تجهیز ساختمان به امکاناتی نظیر صندلی جلسات اتاق معاون و سرپرست، صندلی مدیریت، کاناپه تخت شو، فرش ماشینی، میز کنفرانس، چکش قاضی، تخت سه طبقه، تابلوی روان و غیره را برعهده گرفته است؟ برخی سوالات در فضای مجازی پیرامون این نکته است که چرا شهرداری متعهد شده با منابع مالی شهر از ساختمان گرفته تا حتی چکش قاضی را فراهم کند و آیا به طور کلی شهرداری مجاز به عقد چنین قراردادهایی هست؟! عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه شهرداری مشهد و دادگستری؛ از ابهام تا توضیح عضو شورا و یک سوال جدید

تفاهم نامه شهرداری مشهد و دادگستری؛ از ابهام تا توضیح عضو شورا و یک سوال جدید