مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 00:252020-05-22حوادث

دستگیری 133 خلافکار در کاشان در قالب طرح نصر 2


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری 133 خلافکار شامل توزیع کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در قالب طرح نصر 2 در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم تأمین امنیت برای شهروندان اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه طرح عملیاتی نصر 2 با هدف شناسایی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در سطح مناطق آلوده شهر کاشان اجرا شد.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی در قالب اجرای این طرح 133 نفر در شهر کاشان دستگیر شدند، ابراز داشت: از این تعداد 36 فروشنده مواد مخدر، 32 نفر معتاد، هفت نفر اراذل و اوباش، 42 نفر محکومین غایب و فراری و 16 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: طی بازرسی های انجام شده از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سلاح سرد، 46 کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه کشف و ضبط و همچنین 13 وسیله نقلیه توقیف شد.

وی همچنین از دستگیری یک خانواده قاچاقچی در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان با اطلاع از واژگونی یک خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر در یکی از ورودی های شهر کاشان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 133 خلافکار در کاشان در قالب طرح نصر 2

دستگیری 133 خلافکار در کاشان در قالب طرح نصر 2