مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 00:002020-05-22اقتصادي

پیش بینی تاثیر کرونا بر رشد تولید ملی ایران


نتایج یک پژوهش با در نظر گرفتن اثرات شیوع بیماری کووید-19 در ایران نشان می دهد که تولید با فرض ثبات سایر شرایط در بهترین سناریو دارای رشدی معادل 4.

- نتایج یک پژوهش با در نظر گرفتن اثرات شیوع بیماری کووید-19 در ایران نشان می دهد که تولید با فرض ثبات سایر شرایط در بهترین سناریو دارای رشدی معادل 4.

17- درصد خواهد بود.

در بدترین سناریو رشد می تواند تا 17.

5- درصد کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از روزهای آخر سال 2019 که خبر پدیدار شدن ویروس کرونا در چین به گوش همگان رسید، تاکنون که شیوع گسترده و سریع آن موجب پدید آمدن پاندمی کووید-19 شده است،این ویروس شمار زیادی از مردم کشورهای مختلف را مبتلا کرده و تعداد زیادی را نیز به کام مرگ کشانده است.

پس از آن که این بیماری به یک پاندمی تبدیل شد و بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای غربی درگیر آن شدند، اقتصاد جهانی دچار رکود بزرگی شده است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در پژوهشی با عنوان تاثیر پاندمی کرونا بر پیش بینی رشد تولید ملی سال 1399 این موضوع را بررسی کرده است.

در بخشی این مقاله که توسط سید محمد موسی مطلبی نوشته شده است، آمده است: این مقاله برای دستیابی به هدف خود، اندازه گیری آثار شیوع کووید-19 بر تولید ناخالص داخلی و رشد اقتصادی کشور، از روش تحلیلی با به کارگیری سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تاثیر کرونا بر رشد تولید ملی ایران

پیش بینی تاثیر کرونا بر رشد تولید ملی ایران