مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 19:552020-05-22اجتماعي

مجازات مجرمان در حدی نیست که متنبه شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی، در برنامه شبگرد که از شبکه دو پخش شد، اظهار کرد: امنیت محصولی از مشارکت و همکاری تمامی جامعه است و نیروی انتظامی وظیفه دارد از این امنیت حفظ و نگهداری کند، - رییس پلیس پایتخت گفت: مجرمان دستگیر می شوند، با آنها برخورد هم می شود اما متاسفانه مجازات آنها در حدی نیست که متنبه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار حسین رحیمی، در برنامه شبگرد که از شبکه دو پخش شد، اظهار کرد: امنیت محصولی از مشارکت و همکاری تمامی جامعه است و نیروی انتظامی وظیفه دارد از این امنیت حفظ و نگهداری کند، امنیت نیازمند یک مشارکت عمومی است و بهره مندان از امنیت باید یک تعامل با متصدی امنیت کشور یعنی ناجا داشته باشند.

وی افزود: البته این همدلی و همراهی در بین مردم جایگاه بسیار خوبی دارد و پلیس از همراهی مردم راضی است؛ شعار ما این نیست که پلیس مهربان و مقتدر است، مهربان با مردم و مقتدر در برابر مجرمینی که می خواهند آرامش و آسایش جامعه را بر هم بزنند.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس در ایام کرونا، گفت: مأموران ما هم در کنار مدافعان سلامت بودند و به برقراری امنیت پرداختند چرا که امنیت هم مانند سلامت تعطیل بردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات مجرمان در حدی نیست که متنبه شوند

مجازات مجرمان در حدی نیست که متنبه شوند