مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 13:202020-05-22ورزشي

چهارمحال و بختیاری از استان های پیشرو در اهدای عضو/ بخشش 32 خانواده در سال 98


هماهنگ کننده تیم پیوند عضو چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود 11 هزار نفر در استان دارای کارت اهدای عضو هستند، گفت: در سال 98 با اخذ رضایت بیش از 32 خانواده اهداکننده عضو، - زهرا سیاح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از قرار گرفتن استان در بین 4 استان برتر اهدای عضو خبر داد و گفت: تیم پیوند اعضای چهارمحال  بختیاری بیش از 18 سال در حال خدمت رسانی به بیماران نیازمند و یکی از تیم های فعال کشوری است که در سال 96 رتبه اول کشور در جلب رضایت اهدای عضو را بدست آوردیم.

هماهنگ کننده تیم پیوند عضو چهارمحال و بختیاری افزود: در سال 98 با اخذ رضایت از بیش از 32 خانواده اهداکننده عضو جان بیش از صد بیمار را نجات دادیم که کبد کلیه و در شرایط ویژه قلب جداسازی و به استان اصفهان ارسال می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 400 بیمار نیازمند کلیه در استان ما تحت همودیالیز قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: آمار رضایت گیری استان ما در کشور حدود 65 درصد است.

سیاح توضیح  داد: حدود 11هزار نفر در چهارمحال و بختیاری دارای کارت اهدای عضو هستند و فرهنگ سازی خوبی در استان ما در زمینه جلب رضایت برای اهدای عضو صورت گرفته و نیازمند تلاش بیشتری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/3339/م/و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری از استان های پیشرو در اهدای عضو/ بخشش 32 خانواده در سال 98

چهارمحال و بختیاری از استان های پیشرو در اهدای عضو/ بخشش 32 خانواده در سال 98