مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 12:152020-05-22سياسي

اسراییل سست تر از تار عنکبوت است


اسراییل از تار عنکبوت سست تر است و هیچ راهی برای مقابله با جهان اسلام و رزمندگان مقاومت ندارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت گفت: اسراییل از تار عنکبوت سست تر است و هیچ راهی برای مقابله با جهان اسلام و رزمندگان مقاومت ندارد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، یکی از وظایف کشورهای مسلمان اجازه ندادن کمرنگ شدن و به فراموشی سپردن مسئله فلسطین دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز مسئله قدس و مسئله فلسطین یک فضای جهانی پیدا کرده و در همه کشورها بر علیه او صحبت می شود و بیانیه صادر می شود و راهپیمایی های انجام می گیرد لذا امروز همه جامعه مسلمان باید حمایت کند و راهی غیر از این ندارد.

امام جمعه دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه اگر حمایت از طرف جامعه مسلمانان صورت نگیرد، تنها کسی که در این وسط متضرر خواهد شد خود جامعه اسلامی است، گفت: متاسفانه برخی حکام کشورهای مسلمان عربی زبان، حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی را انجام می دهند و چیزی جز تضرر به دنبال نخواهد داشت، بنابراین وظیفه کشورهای مسلمان اتحاد، برادری، همبستگی، همدلی و حمایت در سازمان های بین المللی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شعار دفاع از حقوق کودک و زن سازمان به اصطلاح ملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری شامل کودکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل سست تر از تار عنکبوت است

اسراییل سست تر از تار عنکبوت است