مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 11:302020-05-22سياسي

امیدوارم رییس مجلس یازدهم با رای حداکثری انتخاب شود


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم رییس مجلس یازدهم با قاطعیت و رای حداکثری انتخاب شود و همچنین در مجلس آینده بهبود وضعیت معیشت مردم و اقتصاد اولویت اول و اشتغال، - ایسنا/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم رییس مجلس یازدهم با قاطعیت و رای حداکثری انتخاب شود و همچنین در مجلس آینده بهبود وضعیت معیشت مردم و اقتصاد اولویت اول و اشتغال، مسکن، صادرات و سرعت بخشیدن به تولید از دیگر اولویت ها باشند.

شهبار حسن پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اولویت های مجلس یازدهم گفت: امیدوارم رییس مجلس یازدهم با قاطعیت و رای حداکثری انتخاب شود و همچنین در مجلس آینده بهبود وضعیت معیشت مردم و اقتصاد اولویت اول و اشتغال، مسکن، صادرات و سرعت بخشیدن به تولید از دیگر اولویت ها باشند.

وی خاطر نشان کرد: در سال 99 که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گذاری شده است، بیش از 15 پروژه بزرگ ملی در شهرستان های سیرجان و بردسیر به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه نمایندگاه استان کرمان در مجلس یازدهم از روحیه بالای تعامل جهت حل مسائل و مشکلات استان برخوردار هستند و یکی از اولویت های نمایندگان استان کرمان در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم رییس مجلس یازدهم با رای حداکثری انتخاب شود

امیدوارم رییس مجلس یازدهم با رای حداکثری انتخاب شود