مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 11:152020-05-22سياسي

شهید سلیمانی در مقابل لشکر تا بن دندان مسلح صهیونیست ایستادگی کرد


سردار سلیمانی در مقابل لشکر تا بن دندان مسلح صهیونیست ایستادگی کرد و اکنون روحیه ضد صهیونیستی در تمام جوامع زنده است و به زودی شاهد نابودی صهیونیست ها خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تبریک فرارسیدن عید فطر اظهار داشت: مشکلات جامعه ناشی از رعایت نکردن تقوای الهی است و تنها راه نجات خانواده ها و جامعه رعایت تقوای الهی است، در ماه مبارک رمضان آمار جرائم به دلیل رعایت تقوای الهی کمتر می شود.

امام جمعه بویین میاندشت خاطرنشان کرد: دین و شریعت ما ارزان به دست ما نرسیده است، بلکه بهای آن نثار خون امامان و ائمه اطهار(ع) است که نمونه بزرگ آن شهادت امام حسین(ع) در دشت کربلا و شهادت امام علی(ع) در محراب نماز مسجد کوفه است.

وی گفت: قدردان نظام جمهوری اسلامی باشیم، برخی تصور نکنند نجات کشور و مشکلات جامعه به دست کسانی است که کمر همت برای نابودی نظام بسته اند، آن ها برای ما قدمی برنخواهند داشت برای نجات کشور باید خودمان برنامه ریزی انجام دهیم.

اسکندری گفت: حرکت سردار سلیمانی برای نابودی صهیونیست ها بود و اگر مسیر مبارزه با همان روحیه دوران دفاع مقدس ادامه پیدا کند آزاد سازی قدس شریف را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی در مقابل لشکر تا بن دندان مسلح صهیونیست ایستادگی کرد

شهید سلیمانی در مقابل لشکر تا بن دندان مسلح صهیونیست ایستادگی کرد