مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 10:452020-05-22سياسي

فتح خرمشهر معادله جنگ را برهم زد


فتح خرمشهر معادله جنگ را بر هم زد و صدام را نا امید ساخت و به تعبیر امام راحل(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و به یاری خداوند قدس را هم آزاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در مطالبی تحت عنوان پیام جمعه ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر، اظهار کرد: به دلیل لزوم توجه به مسائل بهداشتی نماز عید در مساجد برگزار می شود و با توجه به اینکه همه علاقه مند به حضور در برگزاری نماز عید فطر هستند شرایط ایجاب می کند که در مساجد آن هم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نماز عید اقامه شود.

وی با اشاره به مسئله پرداخت زکات ادامه داد: باید به مسئله پرداخت زکات فطره توجه کرد و تا قبل از عید فطریه خود و کسانی که نان خور انسان محسوب می شوند پرداخت شود یا کنار گذاشته شود که میزان آن نیز 3 کیلو گندم، برنج و حداقل هر نفر 10هزار تومان فطریه که معادل 3کیلوگرم گندم بوده تعیین شده است.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه بیان داشت: سوم خرداد روز بزرگ فتح خرمشهر است که یاد آن حماسه بزر گ را گرامی می داریم که این فتح بزرگ و به یاد ماندنی معادله جنگ را بر هم زد و صدام را ناامید ساخت و به تعبیر امام راحل(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و به یاری خداوند قدس هم آزاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر معادله جنگ را برهم زد

فتح خرمشهر معادله جنگ را برهم زد