مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-22سياسي

نماز عید فطر فقط در مساجد محلات اصفهان برگزار می شود


سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اصفهان گفت: نماز عید فطر به شکل متمرکز در مُصلی و اماکن تجمع برگزار نمی شود ولی در مساجد محلات استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الله غلامی اظهار داشت: نماز عید فطر به شکل متمرکز در مُصلی و اماکن تجمع برگزار نمی شود ولی در مساجد محلات استان برگزار می شود و این تصمیم با هدف تمرکززدایی و فاصله گذاری اجتماعی گرفته شده است.

وی تاکید کرد: البته شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، همراه داشتن مُهر و لوازم شخصی و همچنین داشتن ماسک و دستکش، حتی المقدور بکوشند وجوه فطریه و کفارات خود را به منظور جلوگیری از انتقال و دست به دست شدن اسکناس، به شکل الکترونیکی بپردازند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: امسال با توجه به شرایط ویژه بیماری کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل پیاده، موتوری یا خودرویی آن برگزار نشد و آحاد مردم به استماع سخنان رهبر معظم انقلاب در ساعت 12 روز جمعه دوم خرداد ماه دعوت شدند.

وی با اشاره به وضعیت هشدار استان خوزستان افزود: همچنین کنترل های ویژه در ورودی فولادشهر، ویلاشهر، فولادشهر و بهارستان با توجه به اینکه این شهرها جمعیت قابل توجهی از خوزستانی های مقیم اصفهان را به خود اختصاص داده اند و امکان حضور مسافرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر فقط در مساجد محلات اصفهان برگزار می شود

نماز عید فطر فقط در مساجد محلات اصفهان برگزار می شود