مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 10:052020-05-22سياسي

روز قدس نماد انسجام و وحدت امت اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به لینکه اسراییل دشمن بشریت است، گفت: روز قدس نماد انسجام و وحدت امت اسلامی است.

- به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات باهدف جلوگیری از گسترش بیماری که منجر به توقف موقت برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شده است، آیت الله حسینی همدانی در قالب دوازدهمین خطبه مکتوب جمعه توصیه ها و تذکراتی را بیان فرمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در دوازدهمین خطبه مکتوب اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با سیزدهمین هفته غربتِ نماز جمعه و اجتماع مسلمین گردیده و مشتاقان در دعاهایشان از خدای تعالی تمنای عفو و بخشش و نظر رحمت دارند به بهره مند شدن از نعمت نماز جماعت و اجتماع جمعه.

روز قدس نماد انسجام و وحدت امت اسلامی است همه عزیزان توجه دارید که جمعه آخر ماه مبارک رمضان به ابتکار حضرت امام، برای آزادسازی و نجات قدس شریف از دست متجاوزان قسی القلب صهیونیست روز قدس نامیده شد و از تاریخِ اعلام تا امروز، هرساله در این روز شاهد اعتراض عمومی مردم کشورها و تظاهرات گسترده در مناطق مختلفِ دنیا در دفاع از آرمان های فلسطین و بیت المقدس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد انسجام و وحدت امت اسلامی است

روز قدس نماد انسجام و وحدت امت اسلامی است