مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 10:052020-05-22سياسي

روز قدس جریان طوفنده در جهت نابودی اسراییل است


لامرد _ روز قدس روزجهانی اسلام است و روز یک جریان طوفنده ایست که اسراییل را نابود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های نماز جمعه لامرد با اشاره به اینکه عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر در خرداد ماه سال 1361 نقطه عطفی در سرنوشت هشت ساله جنگ تحمیلی بود، گفت: اینکه امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، باید در تمام لحظات زندگی فکر خدای متعال باشیم و فکر نکنیم ما کاره ای هستیم و ما یک وسیله ای بیش نیستیم.

وی با اشاره به روز جهانی قدس نیز تصریح کرد: روز قدس روز جهانی اسلام است، و این روز یک جریان طوفنده ای است که اسراییل را نابود خواهد کرد.

حسین زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همه بدانند در قبال رژیم صهیونیستی هیچ راهکاری غیر از جهاد، برای امت اسلامی وجود ندارد که این یک راهبرد و تاکتیک است، اینها ذاتاً متجاوزند و بر پایه زورگویی و قصاوت قلب کارشان را به پیش می برند.

او گفت: امروز وجود اسراییل از لحاظ اسلامی، انسانی، اقتصادی، امنیتی و از لحاظ سیاسی یک خطر بزرگ برای ملت ها و کشورهای منطقه است.

حجت الاسلام حسین زاده خاطرنشان کرد: اسراییل رؤیای نیل تا فرات را داشت، اما امروز برای امنیت خود دور تا دور خود را دیوار کشیده تا مورد حجوم نیروهای جهادی و حزب الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس جریان طوفنده در جهت نابودی اسراییل است

روز قدس جریان طوفنده در جهت نابودی اسراییل است