مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-22سياسي

فرمانده پلیس فرودگاه کیش معارفه شد


با حضور فرمانده پلیس فرودگاههای کیش، فرمانده پلیس فرودگاه کیس معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مهری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه کیش افزود: تأمین امنیت پروازها و اجرای وظیفه به عنوان ضابط قضایی دو مسئولیت مهم نیروهای پلیس فرودگاه ها است.

وی افزود: خداوند را شاکریم که در سختی ها و شادی ها به عنوان خدمتگزاری کوچک در کنار مردم هستیم، شأنیت وجود ما در خدمت صادقانه به مردم است.

سردار مهری افزود: جزیره کیش میزبان گردشگران است و می طلبد امکانات لازم برای خدمتگزاری سربازان این نظام به مردم به نحو مطلوب تأمین شود.

امام جمعه کیش نیز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه کیش نیروی انتظامی را از ارکان نظام و خدمتگزاران به مردم عنوان و اظهار داشت: مردم عزیز ما علاقه خاصی به نیروی انتظامی دارند و این مجموعه را در خدمت امنیت و آرامش خودشان می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده افزود: نمونه های بارزی از نیروهای ولایی و به معنای واقعی، پلیس در تراز جامعه اسلامی را در نیروی انتظامی شاهد هستیم که در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

امام جمعه جزیره کیش افزود: امنیت مطلوب و پایدار امروز ما ثمره تلاش های مجموعه های فاخر، دلسوز، مردمی و به معنای واقعی انقلابی چون نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده پلیس فرودگاه کیش معارفه شد

فرمانده پلیس فرودگاه کیش معارفه شد