مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-22سياسي

روز جهانی قدس عامل اتحاد جهان اسلام در مقابل تفکر صهیونیستی


روز جهانی قدس عامل اتحاد جهان اسلام در مقابله با اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی و اضمحلال تفکر صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع نمازگزاران خلخال با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: دوراندیشی امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس عامل اتحاد جهان اسلام در مقابله با اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی و اضمحلال تفکر صهیونیستی شده است.

وی افزود: ظلم جنایت کاران اسراییلی به مردم مظلوم فلسطین سال ها ادامه داشته و ملت های مبارزه دنیا باید توجه داشته باشند که اسراییل یک خطر جهانی است.

لزوم توجه مسؤولان به وضعیت آسفالت روستایی شهرستان خلخال امام جمعه شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود از نبود آسفالت در بیشتر راه های روستایی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: مشاهده این وضعیت در روستاها برازنده نیست و مسؤولان امر باید توجه جدی و کافی به آبادانی روستاها داشته باشد.

اسدی بیان کرد: علیرغم همه فعالیت های عمرانی و آسفالت در کشور ولی خبری از آسفالت در شهرستان خلخال از سوی دستگاه های ذیربط نبوده است.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص روز جهانی قدس و اینکه مسلمانان جهان باید برای نجات پاره تن اسلام فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی قدس عامل اتحاد جهان اسلام در مقابل تفکر صهیونیستی

روز جهانی قدس عامل اتحاد جهان اسلام در مقابل تفکر صهیونیستی