مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:252020-05-22سياسي

سلیمی: وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسراییل محقق می شود


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: روزی فرا خواهد رسید که ساکنان اصلی فلسطین در سرزمین های خود ساکن می شوند و وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسراییل محقق خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: روزی فرا خواهد رسید که ساکنان اصلی فلسطین در سرزمین های خود ساکن می شوند و وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسراییل محقق خواهد شد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس، اظهار کرد: یکی از اهداف رسانه ای استکبار و به خصوص آمریکا این است که موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما با ایده ای که حضرت امام(ره) داشتند که آخرین جمعه از ماه رمضان را روز قدس نامیدند نقشه استکبار را ناکام گذاشته است و با توجه به اینکه غول های رسانه ای دنیا در اختیار صهیونیست ها است طبیعی است که به دنبال تبدیل مسئله فلسطین به یک موضوع روزمره هستند که سخنان امروزِ مقام معظم رهبری به خوبی اهداف پلید دشمنان اسلام را آشکار کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی از کشورهای عربی مانند عربستان که ادعای رهبری جهان اسلام را دارند به شکل مخفیانه ارتباطاتی با صهیونیست ها برقرار کرده اند و برخی کشورهای مسلمان هم به شکل آشکار از اسراییل غاصب حمایت می کنند و قصد آنان این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسراییل محقق می شود

سلیمی: وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسراییل محقق می شود