مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-22سياسي

تقارن روز قدس با آزادسازی خرمشهر بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس و انقلاب است


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تقارن روز قدس به عنوان نماد ظلم ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی با سوم خرداد، - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تقارن روز قدس به عنوان نماد ظلم ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش های ناب انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی به شرح زیر است: یوم الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ های امت اسلامی و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک کش و نژادپرست صهیونیستی است.

امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش های ناب انقلاب اسلامی است.

همان گونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتداء به حضرت امام خمینی ره و با محوریت رکن رکین ولایت فقیه در سوم خرداد 1361 موفق به خلق حماسه ی بی بدیل فتح خرمشهر شدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقارن روز قدس با آزادسازی خرمشهر بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس و انقلاب است

تقارن روز قدس با آزادسازی خرمشهر بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس و انقلاب است