مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-22سياسي

شهردار شهرکرد امشب به سؤالات مردم پاسخ می دهد


امروز (جمعه) شهردار جدید شهرکرد در گفت وگوی زنده در اینستاگرام به سؤالات مردم پاسخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، امروز (جمعه) شهردار جدید شهرکرد در گفت وگوی زنده در اینستاگرام به سؤالات مردم پاسخ خواهد داد.

بهادر عدالغنی در اسفند ماه سال 98 توسط شوراش شهر انتخاب و در اردیبهشت سال 99 با حکم وزیر کشور رسما کار خود را در شهرداری شهرکرد آغاز کرد.

شهرداری شهرکرد در اسل 98 جزو پرماجراترین شهرداری های استان یا حتی کشور محسوب می شد که با ورود دادستان مرکز استان به موضوع و اعلام جرم علیه شهردار وقت و چند تن از اعضای شورا، و نهایتا با استعفای شهردار کمی از تنش ها کاسته شد.

خبرگزاری فارس در نظر دارد با توجه به تنش های جدی که در سال گذشته در مدیریت شهری وجود داشت و با توجه به اینکه شهردار جدید در همین مدت کوتاه نشان داده انگیزه خوبی برای ایجاد تغییر در شهر و افزایش اعتماد عمومی به مدیران شهرداری دارد، گفت وگویی با این شهردار جوان و تازه نفس داشته باشد تا در مورد راهکارهایش برای حل مشکلات دهکرد قدیم و شهرکرد جدید آشنا شویم.

به همین بهانه روزهای گذشته از طریق پیام رسان های فضای مجازی سؤالات، ابهامات و پیشنهادات مردم به شهردار جدید احصا شد و امشب در گفت وگویی که راس ساعت 22 از طریق پیج خبرگزاری به نشانی @FARSNESW.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شهرکرد امشب به سؤالات مردم پاسخ می دهد

شهردار شهرکرد امشب به سؤالات مردم پاسخ می دهد