مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-22سياسي

نابودی صهیونیست وعده الهی است/ مقاومت تنها راه پیروزی


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه نابودی رژیم منحوس صهیونیستی وعده الهی است، گفت: مقاومت تنها راه پیروزی بر ظلم و ستم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در نخستین نماز جمعه بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نماز جمعه با اشاره به اهمیت نماز در اسلام و کارکردهای آن، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتی اهمیت نماز جمعه نماز جمعه یک قرارگاه توصیف کردند.

وی افزود: امروز با توجه به شرایط جامعه و با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نماز جمعه، نقش این قرارگاه به خوبی برای همگان روشن شد.

امام جمعه اسالم با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب برای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: مردم به خوبی به این فرمان رهبری لبیک گفته با شرکت گسترده در این رزمایش، کمک های خود را به دست نیازمندان رساندند و در این ایام بیش از همه تفاوت دو دیدگاه الهی و مادی اسلام و غرب برای همگان به نمایش گذاشته شد.

باقری با اشاره به ماه مبارک رمضان و فرصت خودسازی و بندگی در این ماه مهمانی خدا، افزود: امسال همانند سال های گذشته برنامه های مرسوم مذهبی در مساجد برگزار نشد اما دلتنگی مؤمنان برای حضور در مسجد و مراسم دینی عمق باورهای مذهبی مردم و نیاز فطری بشر به معنویت را آشکار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی صهیونیست وعده الهی است/ مقاومت تنها راه پیروزی

نابودی صهیونیست وعده الهی است/ مقاومت تنها راه پیروزی