مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 08:352020-05-22سياسي

مسئله فلسطین، موضوعی انسانی اسلامی است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت روز قدس و گرامیداشت پررنگ آن گفت: مسئله فلسطین موضوعی نه عربی فلسطینی بلکه انسانی اسلامی است.

- حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: امسال نتوانستیم همچون سالیان گذشته به راهپیمایی روز قدس برویم اما با استفاده از بیانات رهبر انقلاب برای زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود الگوبرداری می کنیم.

وی با تأکید بر ویژگی های سرزمین قدس خاطرنشان کرد: نام مسجدالاقصی در قرآن آمده و قدس سرزمین مقدسی است که جایگاه معراج پیامبر بوده اما متأسفانه بیش از 70 سال مورد اشغال است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه این اشغال به دست پلیدترین انسان ها اتفاق افتاده است، افزود: آنهایی مردم بومی فلسطین را آواره کرده اند و با جمع کردن برخی انسان ها از کشورهای دیگر، برای خود مجموعه ای درست کرده اند، بزرگ ترین ظلم و جنایت را در تاریخ کنونی انجام داده اند.

وی این اقدامات را جنایتی از سوی عده ای جنایتکار توصیف کرد و گفت: انگلیس خبیث به همراه تعدادی دیگر از مستکبران در این راستا اقدام کردند و این اقدام جنایتکارانه را به انجام رسانده اند و رژیمی جعلی ایجاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله فلسطین، موضوعی انسانی اسلامی است

مسئله فلسطین، موضوعی انسانی اسلامی است