مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-22سياسي

رونمایی از معامله قرن و شهادت سپهبد سلیمانی اهمیت روز قدس را دو چندان کرده است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: اتفاقات مهمی همچون رونمایی از معامله قرن و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهمیت گرامیداشت روز قدس را دو چندان کرده است.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: اتفاقات مهمی همچون رونمایی از معامله قرن و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهمیت گرامیداشت روز قدس را دو چندان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمود طباطبایی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، در روز 13 رمضان 1399ق (16 مرداد 1358ش) در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت های اسلامی خواستند که برای کوتاه کردن دست دولت اسراییل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

وی بیان کرد: یکی از مسائل مهم بین المللی که نزدیک به یک قرن است ذهن کشورها و مردم جهانیان را به خود مشغول کرده، موضوع رژیم اشغالگر صهیونیستی است که با دامنه ای گسترده تر همچنان ادامه یافته است و منافقانه رنگ عوض می کند، اما ذات خباثت آمیز خود را حفظ کرده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه برگزاری روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است، افزود: البته شکل برگزاری این مراسم به جهت همزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از معامله قرن و شهادت سپهبد سلیمانی اهمیت روز قدس را دو چندان کرده است

رونمایی از معامله قرن و شهادت سپهبد سلیمانی اهمیت روز قدس را دو چندان کرده است