مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-22سياسي

حمایت از قدس و فلسطین وظیفه ملل مسلمان است/گرانی 10 برابری بدون افزایش حقوق کارگری


امام جمعه رشت حضور مردم مسلمان درصحنه جهانی و کمک به مردم فلسطین را واجب کفایی دانست و گفت: خروش امت اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بسیار مهم است چراکه در سایه تلاش سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی مقاومت در عرصه جدید قرارگرفته و جنگ ترکیبی در مقابل دشمنان ایجادشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  آیت الله رسول فلاحتی امروز در سخنان پیام جمعه که بدون مستمع در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار شد با تبریک نزدیک شدن به ایام عید فطر، روز بزرگ فلسطین و سوم خرداد اظهار کرد: سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر تحولی بزرگ در تاریخ جنگ هشت ساله ایران و عراق بود.

وی با بیان اینکه رمضان ماه ساختن و تنظیم اخلاق و رفتار انسان است، گفت: خدای متعال این ایام را برای خودسازی انسان قرار داده بنابراین یکی از بزرگ ترین دستاوردهای ماه مبارک رمضان تقوا، خودسازی و ساختن رفتار انسان ها است.

امام جمعه رشت بهترین هم نشین برای انسان را اخلاق نیکو دانست و بیان کرد: مؤمن نشاط دائمی دارد و همواره به ویژه در زندگی اجتماعی با مواجهه مردم بانشاط است.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: همان طور که امام راحل (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند، امت مسلمان حمایت از قدس و فلسطین را وظیفه دینی، ملی و انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از قدس و فلسطین وظیفه ملل مسلمان است/گرانی 10 برابری بدون افزایش حقوق کارگری

حمایت از قدس و فلسطین وظیفه ملل مسلمان است/گرانی 10 برابری بدون افزایش حقوق کارگری