مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 07:262020-05-22فناوري

طرح رتبه بندی اپلیکیشن ها تا 2 ماه دیگر نهایی می شود


معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران از بررسی چارچوب مربوط به ارزیابی و رتبه بندی اپلیکیشن های مورد استفاده کاربران موبایل خبر داد و گفت: - ، ابوالقاسم صادقی از تدوین مدل اجرایی طرح ارزیابی و رتبه بندی اپلیکیشن های موبایل تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: جزییات چگونگی اجرای این طرح در حال نهایی شدن با پلیس فتا است.

معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه هدف از این طرح بررسی وضعیت اپلیکیشن های موبایلی است که در بازارهای اپ عرضه می شوند، گفت: آسیب پذیری بسیاری از اپلیکیشن های موبایل باعث بروز مشکلاتی برای کاربران می شود و با اجرای این طرح، وضعیت آسیب پذیری اپلیکیشن ها را به اپ استورها و کاربران اعلام می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قصد این است که بررسی تمامی اپلیکیشن های ایرانی و خارجی که در اپ استورها عرضه می شوند، در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: البته اولویت ارزیابی و رتبه بندی با اپلیکیشن های بومی و ایرانی خواهد بود.

صادقی با اشاره به اینکه جزییات این طرح هنوز نهایی نشده است، گفت: قصدمان این است که اپ استورها و توسعه دهندگان اپلیکیشن، نسبت به عرضه این نرم افزارهای کاربردی متعهدتر و کاربران نیز در استفاده از آن، آگاهتر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی اپلیکیشن ها تا 2 ماه دیگر نهایی می شود

طرح رتبه بندی اپلیکیشن ها تا 2 ماه دیگر نهایی می شود