مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 07:002020-05-22اقتصادي

لزوم ثبت نام فعالین حمل و نقل برون شهری در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام، گفت: فعالین حمل ونقل برون شهری با ثبت نام در سامانه کارا می توانند تسهیلات دریافت کنند.

- محمد حسنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل با کاهش شدید درآمد مواجه شده و به لحاظ اقتصادی به شدت آسیب دیده اند.

وی به دستور دولت مبنی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اشاره کرد و افزود: بخش حمل و نقل درون و برون شهری بواسطه شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد مردم با مشکلات فراوانی مواجه شد و در این راستا در تلاشیم تا با تعاملات ایجاد شده مابین تمامی سازمان های حمل و نقل بار و مسافر در کشور، بسته های حمایتی معیشتی برای فعالین این حوزه اختصاص پیدا کند.

  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: با تلاش و پیگیری های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و این اداره کل در استان طی مکاتبات مستمر با مقامات استانی و کشوری علاوه بر بسته حمایتی در قالب کارت های یک تا دو میلیونی، تسهیلات برای این قشر آسیب دیده درنظر گرفته شده که با ورود به سامانه کارای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی http://kara.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ثبت نام فعالین حمل و نقل برون شهری در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات

لزوم ثبت نام فعالین حمل و نقل برون شهری در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات