مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-22دانش

90 درصد دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد از کلاس های مجازی استفاده می کنند


علیرضا حسینی، رییس دانشگاه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: آموزش مجازی مزیت هایی از جمله امکان ارتباط با دانشجو در هر جای کشور، - رییس دانشگاه کوثر بجنورد با بیان اینکه ارائه آموزش های غیرحضوری در دانشگاه ها تنها راه حل مناسب در زمان تعطیلی مراکز آموزشی به علت شیوع ویروس کرونا است، گفت: هم اکنون 90 درصد دانشجویان این مرکز آموزش عالی در کلاس های مجازی مشارکت دارند.

علیرضا حسینی، رییس دانشگاه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: آموزش مجازی مزیت هایی از جمله امکان ارتباط با دانشجو در هر جای کشور، دسترسی آسان، پیشبرد اهداف آموزشی، آشنایی اساتید و دانشجویان با شیوه های نوین آموزشی، پی بردن به اهمیت فناوری های الکترونیکی و ارتباطی نوین در امر آموزش دارد.

حسینی ادامه داد: رایگان نبودن اینترنت، عدم بهره مندی برابر دانشجویان از خدمات اینترنتی، محدودیت امکانات در واقعی تر کردن فضای آموزش نیز از جمله مشکلات کلاس های آنلاین است.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد محدودیت در پهنای باند را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این مسئله باعث کاهش کیفیت صدا و تصویر شده که دانشجویان به این امر انتقاد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد از کلاس های مجازی استفاده می کنند

90 درصد دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد از کلاس های مجازی استفاده می کنند