مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 05:052020-05-22سياسي

روز قدس محدود به فلسطین و فلسطینیان نیست


معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: روز جهانی قدس محدود به فلسطین و فلسطینیان نیست.

- محمود ثمینی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه روز قدس روز جهان اسلام است و محدود به فلسطین و فلسطینیان نیست، اظهار کرد: قدس قبله گاه اول مسلمین بوده و در عین حال مکان مقدسی است که توسط رژیم غاصب اسراییل اشغال شده است.

وی تاکیدکرد: با توجه به اهمیت و جایگاه سرزمین مقدس قدس یکی از آرمان های انقلاب اسلامی رها سازی این سرزمین مقدس بود به طوری که تمام مسلمانان جهان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه رژیم منحوس اسراییل با زور و توطئه سرزمین قدس را غصب کرد، گفت: یقینا تشکیل حکومت صهیونیست در قدس از نگاه مسلمانان به ویژه ملت ایران و فلسطین مشروعیت ندارد.

ثمینی در ادامه به پایه گذاری روز قدس توسط امام راحل و تاکید موکد مقام معظم رهبری بر ادامه این مسیر اشاره و بیان کرد: مردم ایران و دیگر ملت های آزاده هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل اعلام و اشغال فلسطین را محکوم می کنند.

 وی گفت: اما مراسم روز جهانی قدس امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت تجمعات و راهپیمایی برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس محدود به فلسطین و فلسطینیان نیست

روز قدس محدود به فلسطین و فلسطینیان نیست