مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 04:202020-05-22سياسي

جبهه مقاومت اسلامی، قدسِ شریف را آزاد می کند


جانشین قرارگاه سید الشهدا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: سرانجام جبهه مقاومت اسلامی قدس شریف را آزاد می کند، امروز هیمنه آمریکا و صهیونیست ها فرو ریخته و این آغاز راه است.

- ایسنا/اصفهان جانشین قرارگاه سید الشهدا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: سرانجام جبهه مقاومت اسلامی قدس شریف را آزاد می کند، امروز هیمنه آمریکا و صهیونیست ها فرو ریخته و این آغاز راه است.

سردار اصغر عرب پور در گفت و گو با ایسنا در خصوص اهمیت زنده نگه داشتن روز قدس با توجه به برگزار نشدن راهپیمایی در این روز، اظهار کرد: روز قدس به اندازه ای اهمیت دارد که در هر شرایطی باید این روز گرامی داشته شود که امسال به دلیل شرایط خاصی که بود تصمیم گرفته شد راهپیمایی در شهرهای ایران اسلامی برگزار نشود، اما در فضای مجازی و رسانه ای کشور باید اهمیت این روز به خوبی برای همگان تبیین شود.

وی افزود: یکی از راه هایی که می توان به خوبی روز قدس و اهمیت این روز را آشکار کرد و معمولا از آن غافل هستیم این است که به شکل سینه به سینه برای یکدیگر و نسل های بعدی مسئله قدس را تبیین کنیم که تاثیر زیادی دارد.

افرادی که آگاهی لازم دارند باید برای دیگران اهمیت قدس و آزاد سازی آن از چنگال صهیونیست ها را توضیح دهند، این عمل شاید بازتاب جهانی نداشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت اسلامی، قدسِ شریف را آزاد می کند

جبهه مقاومت اسلامی، قدسِ شریف را آزاد می کند