مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 21:102020-05-21دانش

فارس من/دانشگاه ها اجازه دریافت شهریه برای دروس جبرانی را دارند؟


کاربران فارس می پرسند که چرا دانشگاه ها برای دروس جبرانی پول دریافت می کنند؟ معاون دانشگاه تهران در این باره می گوید: طبق مقررات برای دروس جبرانی دانشجویانی که از رشته غیر مرتبط پذیرش می شوند می توان شهریه دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه پرسیده اند که چرا دانشگاه ها برای دروس جبرانی پول دریافت می کنند؟ این کاربران نوشته اند که: دانشکده معارف دانشگاه تهران طی سال تحصیلی بابت دروس جبرانی از دانشجویان مطالبه هزینه میلیونی کرده است، در صورتی که با توجه به رأی دیوان عدالت اداری مصوب اردیبهشت سال 98 مبنی بر رایگان بودن هزینه های دانشگاه های دولتی، حق اخذ هیچ گونه هزینه ای را ندارند.

لطفاً از ما حمایت کنید تا صدایمان به گوش مسؤولین دانشکده برسد.

خبرنگار فارس برای پیگیری این مطالبه دانشجویان از مسؤولین دانشگاه، به سراغ سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران رفت و صحبت دانشجویان را به وی منتقل کرد.

*پیگیری مطالبه دانشجویان توسط خبرنگار فارس  سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش، گفت: دانشکده معارف دانشگاه زیر نظر نهادی خاص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/دانشگاه ها اجازه دریافت شهریه برای دروس جبرانی را دارند؟

فارس من/دانشگاه ها اجازه دریافت شهریه برای دروس جبرانی را دارند؟