مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 20:102020-05-21ورزشي

«جان راتکلیف» به عنوان مدیر اطلاعات ملی آمریکا مورد تایید سنا قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سنای آمریکا جان راتکلیف را به عنوان مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا تایید کرد تا فردی که به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا وفادار است به عنوان رییس آژانس های اطلاعات ملی آمریکا منصوب شود.

- جان راتکلیف به عنوان مدیر اطلاعات ملی آمریکا مورد تایید سنا قرار گرفت مجلس سنای آمریکا جان راتکلیف را که از وفاداران به رییس جمهور این کشور است به عنوان مدیر جدید اطلاعات ملی آمریکا مورد تایید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سنای آمریکا جان راتکلیف را به عنوان مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا تایید کرد تا فردی که به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا وفادار است به عنوان رییس آژانس های اطلاعات ملی آمریکا منصوب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه گاردین ، به نظر نمی رسید که این سیاستمدار جمهوری خواه ایالت تگزاس که در ماه فوریه (بهمن ماه) برای تصدی این پست نامزد شد، بتواند مورد تایید سنا قرار بگیرد چون وی سال پیش نیز برای تصدی این پست نامزد شده بود اما پس از آنکه از سوی جمهوری خواهان درباره تجربه اش در این زمینه مورد سوال قرار گرفت، کناره گیری کرد.

اما این بار سناتورها از نامزدی وی استقبال کردند چون نگرانی ها در سنای آمریکا به دلیل تحولات در جامعه اطلاعاتی آمریکا تحت دولت ترامپ و پس از اخراج چند نفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جان راتکلیف» به عنوان مدیر اطلاعات ملی آمریکا مورد تایید سنا قرار گرفت

«جان راتکلیف» به عنوان مدیر اطلاعات ملی آمریکا مورد تایید سنا قرار گرفت