مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 18:202020-05-21اقتصادي

خراسان جنوبی در بحث شیوع بیماری کرونا به ثبات رسیده است


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر خراسان جنوبی در بحث بیماری کرونا به ثبات رسیده است، گفت: بیماری کرونا هنوز پایان نیافته و مردم همچنان باید دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

-   محمدصادق معتمدیان، امروز پنج شنبه 1 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای نخست شیوع کرونا، هیچ استانی حاضر به کمک به استان در زمینه نیازهای استان به ملزومات بهداشتی نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با تزریق اعتبار و تامین مواد اولیه مورد نیاز، کارخانه تولید مواد شوینده قاین، خط تولید خود را به تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر داد تا نیاز استان را در شرایط موجود برطرف کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه گروه های جهادی، مراکز خیریه و سازمان های مردم نهاد نیز برای مقابله با شیوع کرونا همکاری های لازم را داشتند، تصریح کرد: هیچ گاه در این مدت حوزه درمان در تامین ملزومات بهداشتی با مشکلی مواجه نشد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد آرامش نسبی استان هستیم به این علت است که تصمیمات عجولانه و احساسی نبود چرا که در برخی مناطق اینقدر میزان حساسیت را بالا بردند که حواشی ایجاد شد.

وی افزود: 600 تا 700 هزار ماسک با استفاده از ظرفیت مرز در خراسان جنوبی به استان وارد شد که این اقدام در تامین نیاز مراکز درمانی و بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی در بحث شیوع بیماری کرونا به ثبات رسیده است

خراسان جنوبی در بحث شیوع بیماری کرونا به ثبات رسیده است