مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 17:202020-05-21سياسي

توزیع هفت میلیون غذای گرم بین نیازمندان سراسر کشور


رییس امور رسانه های کمیته امداد کشور گفت: تاپایان ماه مبارک رمضان افزون بر هفت میلیون پرس غذای گرم در قالب اجرای طرح همسفره با اطعام مهدوی در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی رییس امور رسانه های کمیته امداد کشور گفت: تاپایان ماه مبارک رمضان افزون بر هفت میلیون پرس غذای گرم در قالب اجرای طرح همسفره با اطعام مهدوی در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

امیر کوثری در حاشیه اجرای طرح همسفره با اطعام مهدی(توزیع غذای گرم افطاری) در ساوه به خبرنگاران گفت: در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی، مواسات و کمک مومنانه که چراغ راه همه نیک اندیشان ایران اسلامی قرار گرفت، کمیته امداد امام خمینی (ره) کار افتتاح 313 آشپزخانه مهدوی را به نیابت از 313 یار امام زمان (عج) در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اجرای این طرح مورد استقبال مردم نوعدوست کشورمان قرار گرفت و خوشبختانه تعداد آشپزخانه هایی که در اجرای این طرح شروع بکار کردند از مرز هزار آشپزخانه عبور کرد.

در حال حاضر افزون بر شش میلیون و 800 هزار پرس غذای گرم توزیع و پیش بینی می شود که تا پایان ماه مبارک رمضان از مرز هفت میلیون پرس عبور کنیم.

کوثری از کمک 399 میلیارد تومانی مردم سراسر کشور به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل خبر داد و افزود: امیدواریم با نگاه خیراندیش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هفت میلیون غذای گرم بین نیازمندان سراسر کشور

توزیع هفت میلیون غذای گرم بین نیازمندان سراسر کشور