مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 15:302020-05-21سياسي

سال 67 در وزارت نفت استخدام شدم/ برخی رسانه ها اخلاق حرفه ای را رعایت نکردند


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با رد استفاده از رانت برای استخدام در وزارت نفت گفت: از سال 1367 با مدرک مهندسی عمران که از دانشگاه دولتی تبریز اخذ کردم در وزارت نفت استخدام شدم و 32 سال سابقه دارم و مدرک دکتری برنامه ریزی و جغرافیای شهری خود را در طول خدمتم دریافت کردم.

- حسن بهرام نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دیروز اختتامیه مجلس دهم با حضور نمایندگان این دوره مجلس برگزار شد اظهار کرد: برخی از نمایندگان از وزارتخانه ای مأمور شدند و یا شغل آزاد دارند و پس از پایان مجلس باید به محل کاری بازگردند که از آنجا به مجلس مأمور شدند.

وی با بیان اینکه بنده در سال 1367 در وزارت نفت و مناطق نفت خیز جنوب با مدرک مهندسی عمران استخدام شدم افزود: برخی از رسانه ها مدعی شدند که برخی از نمایندگان به دلیل رانتی که دارند به وزارت نفت و امور خارجه خواهند رفت چراکه این دو وزارتخانه از سطح امکانات بالایی برخوردار است و بنده را نیز در لیست وزارت نفت آورده بودند که با مدرک دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری به این وزارتخانه می رود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد غافل از این بودند که بنده در سال 1367 با مدرک مهندسی عمران به استخدام وزارت نفت درآمدم و 32 سال سابقه کار دارم و در طول خدمت موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 67 در وزارت نفت استخدام شدم/ برخی رسانه ها اخلاق حرفه ای را رعایت نکردند

سال 67 در وزارت نفت استخدام شدم/ برخی رسانه ها اخلاق حرفه ای را رعایت نکردند