مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 14:452020-05-21بين الملل

امت اسلامی سدی نفوذ ناپذیر در برابر عادی سازی با صهیونیسم خواهد بود


جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه ای به مناسبت روزجهانی قدس تاکید کرد: مساله فلسطین، مساله مرکزی و اول امت عربی و اسلامی بوده و باقی خواهد ماند و هیچ عقب نشینی درکارنیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جنبش الوفاق در این بیانیه افزود: امت اسلامی در همه دنیا به هر ذره از خاک فلسطین متعهد خواهد ماند و برای دفاع از مسجد الاقصی تا بازپس گیری آن مقاومت خواهد نمود.

در این بیانیه اشاره شده است: ملت های عرب و مسلمان مانند سدی نفوذناپذیر در مقابل سازش و عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خواهند ایستاد.

ملت ها اجازه انجام هیچ گونه پروژه ای را که هدف آن منحرف ساختن شاخص حرکت (قطب نما) از مساله بزرگ امت یعنی فلسطین باشد، نخواهند داد و در مقابل ابقای وجود صهیونیسم -متبلور در رژیم غاصبی که بدترین اشکال تروریسم را در حق ملت های عربی و اسلامی ما در بیش از نیم قرن روا داشته است- دست بسته نخواهند نشست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما در جمعیت ملی اسلامی الوفاق تاکید می کنیم که هرچند هم که نظام ها و قدرت های سازشگر بسوی رژیم صهیونیستی هروله کنند و بشتابند؛ تعهد گزینه های ما نسبت به مساله فلسطین همچنان در حال افزایش و دوچندانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت اسلامی سدی نفوذ ناپذیر در برابر عادی سازی با صهیونیسم خواهد بود

امت اسلامی سدی نفوذ ناپذیر در برابر عادی سازی با صهیونیسم خواهد بود