مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 13:302020-05-21سياسي

دنیا در روز قدس در فضای مجازی عرصه را بر ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهد کرد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بر خلاف تصور و خواب دشمنان، امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما فضای مجازی، - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بر خلاف تصور و خواب دشمنان، امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما فضای مجازی، علیه ویروس منحوس صهیونیستی عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز پنج شنبه 1 خرداد در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت روز قدس اظهار کرد: شروع این سال همراه با عزت و آوازه ایران در سطح جهان و بیزاری مردم از آمریکا و همچنین احیای فرهنگ ایران و تشیع، همراه بود که امروز هر انسان هوشیار و بیداری در جهان معتقد است که باید عدالت ایجاد شود و مرکز این آرمان ایران و انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با همه توطئه های سختی که در حال انجام است، شاهد این جریان هستیم که آنچه پیروزی را رقم خواهد زد بیداری اسلامی است.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: ما مسلمانان و دیگر انسان هایی که حقی در زندگی کره زمین دارند، خواب بودیم و اروپایی ها وارد خاک آمریکا شدند و عنوان کردند که ما این قاره را کشف کردیم در حالی که دروغی بیش نبود، زیرا قاره آمریکا دارای تمدنی بود و حدود 100 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا در روز قدس در فضای مجازی عرصه را بر ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهد کرد

دنیا در روز قدس در فضای مجازی عرصه را بر ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهد کرد