مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 11:452020-05-21سياسي

پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده است


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس دهم گفت: پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده که اخیرا یک ساختمان به مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان در شهر دهدشت برای بخش بازرگانی خود خریداری کرده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس دهم گفت: پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده که اخیرا یک ساختمان به مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان در شهر دهدشت برای بخش بازرگانی خود خریداری کرده است.

عدل هاشمی پور روز پنجشنبه یکم خرداد ماه در نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال 99 با اشاره به عملکرد خود در این دوره مجلس و با بیان این که بخش کشاورزی کهگیلویه و نجات صحرای کلاچو و نجات دشت چرام وابسته به ساخت سد مارون 2 است، تصریح کرد: جوسازی های زیادی انجام شد که احداث سد آبریز سبب می شود تالاب شادگان خشک شده و بهبهان دچار مشکل شود، اما با وجود این مشکلات، تخصیص آن را گرفتیم و حالا باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به دهدشت غربی 10 ساله شده است، ادامه داد: چطور در بودجه، 30 میلیارد برای پروژه ای قرار می دهند که ردیف اعتباری ندارد اما پروژه آبرسانی به دهدشت غربی به علت نبود اعتبار باید نیمه تمام بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده است

پترو پارس برنده مناقصه پتروشیمی دهدشت شده است