مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 11:152020-05-21سياسي

کمک 399 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل


بختیاری از کمک 399 میلیارد تومانی مردم و خیران به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعضای هیات امنای کمیته امداد شب گذشته 31 اردیبهشت ماه با حضور در برنامه تلویزیونی جشن رمضان ضمن ارائه گزارش عملکرد این نهاد در اجرای رزمایش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی، مهمترین سیاست ها و برنامه های کمیته امداد را تشریح کردند.

سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در این برنامه با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه مبارک رمضان و دعوت از همگان به منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه گفت: رمضان امسال با توصیه های مقام معظم رهبری یک رمضان متفاوت بود و مردم با لبیک به ندای رهبرشان موجی از همدلی با محرومان را به راه انداختند که بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته طرح افطاری ساده در مساجد برگزار می شد، افزود: امسال به دلیل محدودیت های اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، طرح اطعام مهدوی با هدف توزیع غذای گرم میان نیازمندان اجرا شد که یک کار متفاوت بود و با مشارکت خوب مردم و خیران، تاکنون بیش از هفت میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است .

رییس کمیته امداد از کمک 399 میلیارد تومانی مردم نیکوکار به طرح اطعام مهدوی و ارائه غذای گرم به محرومان خبر داد و خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 399 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل

کمک 399 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در رزمایش ایران همدل