مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-21اقتصادي

انبارهای کالا در گنبدکاووس صحت سنجی می شوند


معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گنبدکاووس با اشاره به لزوم برخورد جدی با محتکران به ویژه در شرایط فعلی کشور، گفت: انبارهای کالا در گنبدکاووس صحت سنجی و فعال و غیرفعال بودن آنها نیز مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، شرایط سخت اقتصادی کشور که معلول تحریم های ظالمانه دشمنان مردم و انقلاب اسلامی ما، برخی بی تدبیری ها در تصمیم گیری و اجرای سیاست های اصولی کشور و همچنین برخی سودجویی های افرادی معدود اما طماع است امروز بیش از هر زمانی نیازمند حمایت از تولید و تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است.

یکی از مهم ترین راهکارهای تحقق این مهم مبارزه جدی با قاچاق کالاست که به همین منظور ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور و استان ها و به موازات آن در شهرستان ها تشکیل شده و با حضور متولیان این امر یعنی دستگاه های اجرایی و اقتصادی، قضایی، نظارتی و انتظامی برگزار می شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گنبدکاووس بعد از ظهر  امروز در جمع مدیران اقتصادی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه قاچاق کالا یکی از مهم ترین عوامل مخرب تولید ملی است، اظهار کرد: همه دستگاه ها و نهادها وظیفه دارند به ویژه در سالی که به جهش تولید نامگذاری شده است موضوع مبارزه با قاچاق را جدی گرفته و با توجه به مرزی بودن شهرستان و استان گلستان اقدامات لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای کالا در گنبدکاووس صحت سنجی می شوند

انبارهای کالا در گنبدکاووس صحت سنجی می شوند