مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 10:312020-05-21حوادث

شهروندان ملایری مراقب کلاهبرداران تحت تعقیب پلیس باشند


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شهروندان خواست مراقب کلاهبرداران تحت تعقیب پلیس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد باقر سلگی افزود: بر اساس اخبار و گزارشات اطلاعاتی مأموران کلانتری 11 شهرستان ملایر، فرد یا افرادی کلاهبردار تحت عنوان کمک به فقرا به درب منازل مراجعه و با شگردهای خاص نسبت به سرقت طلاجات شهروندان اقدام می کنند.

وی بیان کرد: در این شگرد، سارقان سوژه های خود را اغلب از بین افراد میانسال و سالخورده انتخاب می کنند و با مراجعه به درب منازل و داشتن ظاهری موجه، بیان می کنند که در حال جمع آوری کمک برای فقرا هستیم و خودمان هم کمک های مختلفی را داشته و تمایلی نداریم که شناسایی شویم و درخواست همکاری شما برای توزیع این اقلام حمایتی را داریم.

سرهنگ سلگی افزود: سارقان با نشان دادن مقادیری وجه نقد جعلی و البسه در داخل یک پلاستیک مشکی رنگ و یا وسیله ای مشابه، اعتماد صاحب منزل را جلب می کنند.

وی عنوان کرد: در ادامه فرد یا افراد کلاهبردار سعی می کنند با ترفندهای خاص نسبت به گرفتن طلاجات و لوازم با ارزش صاحب منزل به منظور آگاهی از مدل، نقش و طرح آن اقدام و پس از رؤیت، با انداختن آن در داخل پلاستیک و ارائه این کیسه پلاستیکی به صاحب منزل با خیال اینکه این طلاجات را به همراه کمک های خیر خواهانه به شما برگرداندیم از محل متواری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان ملایری مراقب کلاهبرداران تحت تعقیب پلیس باشند

شهروندان ملایری مراقب کلاهبرداران تحت تعقیب پلیس باشند