مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-21پزشكي

غربالگری کرونا در مراکز 16 ساعته و مراکز بهداشتی همدان تداوم دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه غربالگری کرونا در مراکز 16 ساعته و مراکز بهداشتی همدان انجام می شود، گفت: اجتماعی شدن سلامت امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص رویکرد هر خانه یک پایگاه سلامت اظهار کرد: در ابتدا قرار بود این برنامه در سه استان انجام شود که با تلاش معاون بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان چهارمین استان به کمپین ملحق شد.

حیدری مقدم با بیان اینکه موفقیت های حاصل شده نتیجه همگرایی و همدلی همه دانشگاهیان در استان همدان بوده است، گفت: کار جهادگونه ای که هم اکنون در حال انجام است باقیات و صالحاتی برای فعالان حوزه سلامت محسوب می شود.

وی وضعیت کرونا در جهان و ایران را توضیح داد و گفت: در خوش بینانه ترین حالت هیچ فردی قابلیت پیش بینی خلع سلاح دنیا توسط ویروس کرونا و ایجاد ادبیات جدید در حوزه اقتصادی، اجتماعی و حوزه سلامت را نداشت.

حیدری مقدم برگزاری جلسات با رویکرد جدید از طریق ویدئو کنفرانس را بااهمیت خواند و افزود: پساکرونا نقطه عطفی در دنیا ایجاد کرد به طوری که تعداد 213 کشور جهان درگیر ویروس کرونا شدند و بشریت با چالشی بزرگ مواجه شد و بی شک بعد از کرونا نگاه دنیا به همه مقوله ها عوض می شود و معادلات دنیا در حوزه سیاسی تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری کرونا در مراکز 16 ساعته و مراکز بهداشتی همدان تداوم دارد

غربالگری کرونا در مراکز 16 ساعته و مراکز بهداشتی همدان تداوم دارد