مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-21سياسي

آزادسازی خرمشهر تجلی گر فرهنگ ایثار و مقاومت بود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: آزادسازی خرمشهر از یوغ رژیم بعث عراق تجلی گر فرهنگ ناب ایثار، مقاومت و شهادت طلبی مردم ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اصغر عباسقلی زاده روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، آزادسازی خرمشهر را یادآور تجلی قدرت لایزال الهی و حماسه آفرینی و رشادت های شهدای والامقام و رزمندگان دلاور دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: سوم خرداد برای ما تجربه واقعی شد که اگر به روحیه جهاد و ایثار و مقاومت مجهز شویم به طور قطع تمام مشکلات سر راه انقلاب را می توانیم حل کنیم.

وی با تبریک فرا رسیدن روز جهانی قدس و ایام الله حماسی سوم خرداد، اظهار داشت: اگر ما به ابعاد فرمایش امام راحل مبنی بر کار خدایی بودن آزادی خرمشهر دقت کنیم به این نقطه پی می بریم که استکبار زمانی که انقلاب اسلامی تازه تأسیس شده و می خواست پیشرفت کند فتنه جنگ تحمیلی را شروع کرد اما باز هم شکست خورده این میدان شد.

عباسقلی زاده اضافه کرد: رژیم بعث عراق با پشتیبانی استکبار جهانی شرق و غرب و با تمامی تحریم های اقتصادی، فتنه جنگ تحمیلی را بر علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد و در این فتنه برای نابودی نظام ایران همراه هم شدند اما ایران اسلامی با توکل به خدا و وحدت تمام آحاد جامعه به خصوص نیروهای مسلح توانست با دست خالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خرمشهر تجلی گر فرهنگ ایثار و مقاومت بود

آزادسازی خرمشهر تجلی گر فرهنگ ایثار و مقاومت بود