مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 09:152020-05-21سياسي

بیانیه حزب همبستگی ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس


حزب همبستگی ایران اسلامی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس خواستار اقدامات موثر جامعه جهانی در متوقف کردن توطئه های رژیم صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم فلسطین شد.

- متن این بیانیه به شرح زیر است: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و دعوت به همبستگی بین المللی مسلمانان جهان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با ماهیت و بنیان رژیم جعلی صهیونیستی، آنهم در اولین رمضان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، علاوه بر دور اندیشی امام خمینی (ره)، بیانگر اهداف و آرمان های متعالی مردم ایران برای نجات همه ملت ها از ظلم و ستم و رهایی از استبداد و استعمار و زندگی عزتمندانه در سایه سار آزادی بود.

روز قدس که اینک به نمادی جهانی برای آزادیخواهی و پرچم ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار و استعمار در میان همه مسلمانان و آزاداندیشان تبدیل شده است، تبلور باوری متعالی است که سیطره هیچ ظالمی را بر سرنوشت ملت ها نمی پذیرد و آرزویی تحقق پذیر است که جهان را عاری از خشونت، دیکتاتوری و خودکامگیِ اصحاب قدرت و ثروت ترسیم می کند.

حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن گرامیداشت دوم خرداد، روز جهانی قدس و آرزوی رهایی و نجات مردم مظلوم فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیستی، باور دارد که طرح ها و دسیسه های شیطانی ایالات متحده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب همبستگی ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه حزب همبستگی ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس