مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-21فرهنگي

موانع تولید پروژه سینمایی مشترک ایران و فنلاند


در حالی دست اندرکاران «لایه های دروغ» از ادامه فیلمبرداری این فیلم پس از رفع کامل بحران کرونا خبر می دهند که همچنان از روند صدور پروانه ساخت آن گله مند هستند.

- محسن صرافی، تهیه کننده فیلم لایه های دروغ که به عنوان پروژه مشترک ایران و فنلاند ساخته می شود، با اشاره به اینکه به دلیل بروز مشکل در تغییر و صدور پروانه ساخت جدید این فیلم، فیلمبرداری متوقف است، گفت: برای ادامه فیلمبرداری با دو بازیگر مطرح ایرانی به توافق رسیده ام و در حال رایزنی با سومین بازیگر ایرانی هستم تا به یاری پروردگار پس از رفع بحران کرونا، فیلمبرداری را مجدد آغاز کنیم.

او با اشاره به اینکه بنیاد سینمایی فارابی بر مشارکت در ساخت این فیلم در همکاری با شرکت فنلاندی سونرام پروداکشن مصمم است، افزود: خدا را شاکرم که با عبور از 50 درصد فیلمبرداری، تاکنون یک ریال از ایران خارج نشده و این فیلم با سرمایه شخصی و وارد کردن ارز به کشور تولید شده است.

صرافی تاکید کرد: با اطمینان راسخ می گویم، قطعاً لایه های دروغ تنها فیلم تولید مشترکی خواهد بود که به دلیل حضور در پلتفرم تخصصی خریداران و پخش کنندگان در بازار فیلم جشنواره کن 2019 و رایزنی و عقد تفاهم نامه با شرکت های پخش فنلاندی، آمریکایی و کانادایی به بهره وری مالی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تولید پروژه سینمایی مشترک ایران و فنلاند

موانع تولید پروژه سینمایی مشترک ایران و فنلاند