مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-21سياسي

برگزاری پویش بین المللی «فلسطین آزاد» در یزد


نخستین پویش بین المللی «فلسطین آزاد» با محوریت شعر قدس هم زمان با سراسر کشور در یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد رییس حوزه هنری یزد گفت: نخستین پویش بین المللی فلسطین آزاد با محوریت شعر قدس هم زمان با سراسر کشور در یزد برگزار می شود.

محمدصادق کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت راه اندازی پویش سراسری فلسطین آزاد در فضای مجازی یزد، اظهار کرد: در این پویش شاعران، آثاری با موضوع دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگ اسراییل غاصب، تولید و فیلمی از شعرخوانی خود را با درج هشتگ #فلسطین_آزاد در صفحه های شخصی خود منتشر می کنند.

وی با بیان این که طبق مقررات تدوین شده هر شاعر در پایان ویدئو، باید از سایر شاعران برای مشارکت در این پویش دعوت کند، افزود: شاعران می توانند فیلم شعرخوانی خود را به اینستاگرام حوزه هنری یزد به نشانی @artyazd ارسال کنند.

رییس حوزه هنری یزد در ادامه ابراز خشم و انزجار از رژیم اشغالگر قدس در فضای حقیقی و مجازی، شکل گیری جریانی عمومی نسبت به آزادی قدس شریف را از جمله اهداف این پویش دانست و گفت: بهره گیری حداکثری از فضای مجازی برای اشاعه و انتقال پیام آرمان آزادی بیت المقدس و رهایی ملت مظلوم فلسطین از دیگر اهداف پویش فلسطین آزاد در استان یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش بین المللی «فلسطین آزاد» در یزد

برگزاری پویش بین المللی «فلسطین آزاد» در یزد