مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-21بين الملل

ادامه پیشروی های نیروهای وفاق لیبی؛ تداوم بمباران مواضع حفتر در »سرت»


نیروهای دولت وفاق ملی لیبی در ادامه پیشروی های خود در ساحل غربی این کشور علیه نیروهای شرق، مواضع نیروهای خلیفه حفتر را طی چند نوبت بمباران کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای دولت وفاق ملی لیبی اعلام کردند که تجهیزات نظامی شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر را در منطقه مراح در نزدیکی سرت بمباران کردند و این عملیات تنها اندکی پس از بمباران مشابه مواضع حفتر در شهر ترهونه دیگر پایگاه او در غرب لیبی، صورت گرفت.

به نوشته پایگاه خبری عربی 21 ، طی حملات سنگین علیه نیروهای حفتر در کلیه شهرهای ساحل غربی لیبی، خسارات زیادی به این نیروها وارد شده است.

محمد قنونو سخنگوی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی، طی بیانیه ای که مرکز اطلاع رسانی عملیات برکان الغضب آن را منتشر کرد، گفت: نیروی هوایی ارتش حملاتی را در منطقه مراح در نزدیکی سرت علیه مواضع نیروهای حفتر انجام دادند که طی آن دوازده شبه نظامی تروریست کشته و زخمی شدند.

وی افزود: نیروی هوایی همچنان در حال انجام عملیات رصد و شناسایی در آسمان ترهونه، الوشکه و الاصابعه بر اساس برنامه نظامی طراحی شده در اتاق عملیات ما، هستند.

ارتش از غیرنظامیان ساکن شهرهای ترهونه و الاصابعه خواستند که از مقرهای نیروهای حفتر و مقرهای نظامی دور بمانند یا از این مقرها خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیشروی های نیروهای وفاق لیبی؛ تداوم بمباران مواضع حفتر در »سرت»

ادامه پیشروی های نیروهای وفاق لیبی؛ تداوم بمباران مواضع حفتر در »سرت»