مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-21سياسي

برگزاری نماز عید فطر در مساجد شهرهای مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی 


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر از برگزاری نماز عید فطر در مساجد شهرهای مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر از برگزاری نماز عید فطر در مساجد شهرهای مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزه داران در این ماه مهمانی خدا باید از دستاوردهای ماه مبارک رمضان حفظ و حراست کنند و پاداش یک ماه بهار معنویت عید فطر است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز عید فطر در پایان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: عید فطر جشن بندگی خداوند و بازگشت به فطرت انسانی بوده و این عید؛ عیدالله و شکرانه یک ماه بندگی برای خداوند متعال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اجتماع عظیم مسلمانان در نماز عید فطر اشاره و خاطرنشان کرد: مهم ترین اثر اجتماعی این نماز، پیوند و همدلی مسلمانان و اجتماع عظیم مردم مومن و روزه دار است که موجب تقویت وحدت و همبستگی در جامعه اسلامی و مسلمانان خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به وجود برخی نگرانی ها در شیوع ویروس منحوس (کووید19) و با توجه به اینکه دشمنان اسلام و مسلمانان هجمه های زیادی برای جوامع اسلامی ایجاد کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز عید فطر در مساجد شهرهای مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی 

برگزاری نماز عید فطر در مساجد شهرهای مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی