مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-21ورزشي

انصاری: تجربه کرونا نشان داد نه نیازی به قشون کشی هست نه کفن پوشی


وقتی به مردم پیشنهاد شد که فاصله اجتماعی را رعایت کنند نه نیاز به لشکر و قشون کشی بود که جلوی ورزشگاه ها را بگیرد، - یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی به مردم پیشنهاد شد که فاصله اجتماعی را رعایت کنند نه نیاز به لشکر و قشون کشی بود که جلوی ورزشگاه ها را بگیرد، نه به کفن پوش احتیاجی احساس شد که مراسمی را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید انصاری در دیدار سیاسیون با رییس جمهور با بیان این که نام دولت روحانی را دولت تحمل مشکلات می گذارم ، اظهار کرد: بی اغراق می گویم که فشارهایی که به این دولت در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی وارد شد معادل فشارهایی است که به همه دولت های بعد از انقلاب وارد شده است.

وی افزود: فشارهای تحریمی، تبلیغی، سیاسی و فشارهایی که ناشی از بی مهری ها و تنگ نظری ها بود و هرکدام می توانست یک دولت مقتدر را بر زمین بزند.

مخصوصاً در یک سال اخیر که این فشارها هم در ابعاد خارجی افزایش یافت و هم در داخل شاهد مسائلی نظیر آبان ماه، سیل، زلزله و حالا هم کرونا هستیم، پایداری، مقاومت و متانت دولت ستودنی است.

معاون پارلمانی سابق دولت تاکید کرد: در ماجرای کرونا همه مردم دیدند که وقتی یک موضوعی به سلامتی جمیع افراد مربوط است دولت و نظام دلسوزانه به مردم پیشنهاد می دهند که فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: تجربه کرونا نشان داد نه نیازی به قشون کشی هست نه کفن پوشی

انصاری: تجربه کرونا نشان داد نه نیازی به قشون کشی هست نه کفن پوشی