مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-21سياسي

امشب بر پشت بام ها فریادِ مرگ بر اسراییل سر دهیم


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی صهیونیست ها می خواستند جهان را تحت سیطره خود درآورند، اما امروز شاهدیم که این رژیم در داخل مرزهای خودش محدودتر از قبل شده است.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی صهیونیست ها می خواستند جهان را تحت سیطره خود درآورند، اما امروز شاهدیم که این رژیم در داخل مرزهای خودش محدودتر از قبل شده است.

احمد سالک در گفت و گو با ایسنا در خصوص اهمیت زنده نگه داشتن جایگاه روز قدس با توجه به برگزار نشدن راهپیمایی در این روز، اظهار کرد: مسئله قدس موضوع محوری و نخست جهان اسلام است چرا که طبق آیات قرآن بیت المقدس، قبله اول مسلمانان است، بنابراین لازم است که این غده سرطانی که 72 سال در منطقه کاشته شده از بین برود.

وی افزود: خوشبختانه با قدرت یافتن نیروی مقاومت فلسطین، امروز اسراییل غاصب در مشت نیروهای انقلابی مقاومت است.

زمانی صهیونیست ها می خواستند جهان را تحت سیطره خود درآورند، اما امروز شاهدیم که این رژیم در داخل مرزهای خودش محدودتر از قبل شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیشنهاد می دهم که امشب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شود که مردم ایران بر بشت بام های خود با دعا و نیایش، فریاد مرگ بر اسراییل سر بدهند و از کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب بر پشت بام ها فریادِ مرگ بر اسراییل سر دهیم

امشب بر پشت بام ها فریادِ مرگ بر اسراییل سر دهیم