مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-21فرهنگي

اردشیر کامکار روزهای کرونایی را چگونه سپری می کند؟


اردشیر کامکار، هنرمند آهنگساز و نوازنده که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برد، حال و هوای این روزهای خود را روایت و تاکید کرد که باید به دستورات کادر درمانی عمل کنیم تا هر چه زودتر از این معضل جهانی رها شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلسله گفت وگوهای تلفنی داریوش کاردان در ایام قرنطینه و کرونایی که به نوعی یادآور گفت وگوهای این هنرمندان در برنامه صندلی داغ است، حالا به بهانه دیگری انجام می شود تا شاید بتواند حال وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه ای تغییر دهد.

هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر می شود.

کاردان پس از مصاحبه با علی نصیریان، اسرافیل شیرچی (هنرمند خوشنویس)، ایرج راد (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون)، شاهین فرهت (آهنگساز، استاد موسیقی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره موسیقی فجر)، عبدالحسین مختاباد (خواننده)، مریم نشیبی (گوینده برنامه شب بخیر کوچولو) به سراغ اردشیر کامکار (آهنگساز و نوازنده) رفته است.

کامکار در بخشی از این گفت وگوی خود، اظهار کرد: ما در شرایط قرنطینه خانگی هستیم و باید طبق دستورات نظام پزشکی و کادر درمانی که این روزها زحمت می کشند، عمل کنیم؛ تا شاید با این معضلی که جهان را گرفته، مبارزه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردشیر کامکار روزهای کرونایی را چگونه سپری می کند؟

اردشیر کامکار روزهای کرونایی را چگونه سپری می کند؟