مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-21سياسي

اجازه تغییر شهردار فردیس را نمی دهیم/ شورای شهر به قانون تمکین کند


معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: تصمیم شورای محترم فردیس در خصوص برکناری شهردار بدلیل عدم سکونت، توسط فرمانداری فردیس و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بررسی و آن را مغایر با قوانین شناخته و موضوع را به اعضای شورا نیز منعکس نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فار س از کرج، علی درویش پور، معاون امور عمرانی استانداری البرز، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات اخیر شورای اسلامی و شهرداری فردیس، گفت: چند روز گذشته شاهد تنش ها و بیان مطالبی در رابطه با برکناری و انتخاب شهرداری فردیس بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه محمد خسروزاده شهردار فردیس در سه چهار ماه گذشته و برابر انتخاب قانونی اکثریت اعضای محترم شورای شهر فردیس به سمت شهردار انتخاب شد، ادامه داد: به نظر نمی رسد این مدت زمان کوتاه فرصت کافی برای رصد و ارزیابی پست های مدیریتی باشد، هرچند نباید بزرگی و شرایط ویژه شهر فردیس را در این زمینه نادیده گرفت.

  درویش پور ادامه داد: شرایط شیوع کرونا از اسفند ماه تا کنون نه تنها استان ما و شهر فردیس بلکه تمام دنیا را درگیر خود کرده است و اولویت کاری تمامی نهاها مبارزه با کرونا بوده است، از این رو نمی توان فعالیت های دیگر شهردار فردیس را مدنظر قرار داد هرچند این مجموعه در مبارزه با کرونا موفق عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تغییر شهردار فردیس را نمی دهیم/ شورای شهر به قانون تمکین کند

اجازه تغییر شهردار فردیس را نمی دهیم/ شورای شهر به قانون تمکین کند